اخبار شرکت
- توضیحات
هدف از اجراي پروژه / مشخصات كلي پروژه :
آماده سازي زمين لازم به مساحت 7 هكتار جهت احداث واحد فرآيندي طرح متانول 2.
تاريخ خاتمه :
مهر 1384
- توضیحات
هدف از اجراي پروژه:
افزايش امكانات تفريحي - ورزشي و فرهنگي جهت سلامت همكاران و افزايش بهره وري آنها.
مشخصات كلي پروژه:
- بهره برداري از مجموعه ورزشي و سالن استخر در مجتمع در زميني به مساحت 1100 متر مربع در سه طبقه شامل استخر با زيربناي 1040 متر مربع و دو سالن ورزشي با زيربناي 320 متر مربع .
- بهره برداري از مجموعه فرهنگي هنري در مجتمع در زميني به مساحت 640 متر مربع در سه طبقه شامل سالن اجتماعات و آمفي تئاتر با ظرفيت 326 نفر و زيربناي 490 متر مربع و فضاهاي فرهنگي، آموزشي با زيربناي 335 متر مربع و احداث محوطه فضاي سبز اطراف دو مجموعه فوق الذكر .
تاريخ بهره برداري :
بهمن1394
- توضیحات
دلايل اجرا:
یک بنای ساخته شده جهت كنفرانس ها با هزینه های هنگفتی که در بر دارند همه درصدد اجرای این امر مهم هستند ،که شنوندگان برای ساعاتی از مضمون سخنرانی و یا همان برنامه در نظر گرفته شده ،بهرمند شوند. لذا بدیهی است مفهوم بودن صدا یا پخش تمام فرکانس های صوتی و یکنواختی صوت و حجم صدا در سالن ،درک مطلب ارایه شده و لذت بردن مستمع را در بر خواهد داشت
http://khargpetrochemical.ir/index.php/fa/91-2013-12-24-13-44-48#sigProIdf5f0517e73
- توضیحات
دلايل اجرا :
محدوديت در بارگيري با توجه به وجود تنها يك اسكله بارگيري جهت صادرات 5 فرآورده.
تاريخ خاتمه : آبانماه 1389
دستاوردها :
ارتقاء ایمنی عملیات ، کاهش درصد اشغال اسکله وبارگیری بموقع کشتی های صادراتی ، افزایش ظرفیت بارگیری بدلیل امکان پهلوگیری همزمان دو کشتی- فراهم نمودن امکان انجام تعمیرات اسکله موجود
- توضیحات
دلايل اجرا :
مراحل مختلف ورود نامه، ثبت، ارجاع و جابهجايي نامهها بين واحدهاي مختلف تا رسيدن به دست كارشناس ذيربط و برعكس، تهيه پيشنويس پاسخ نامه توسط كارشناسان، حروفچيني، انجام اصلاحات توسط مديران در هر مرحله و در نهايت امضا، ثبت و خروج نامه، مراحلي زمانبر و مستلزم ثبت چند باره يك نامه در قسمتهاي مختلف و در نتيجه به كارگيري نيروي انساني زياد براي حفظ كارآيي آن است.
– امكان مفقود شدن عمدي و سهوي اسناد، نامهها و پروندهها وجود دارد به ويژه در زمان جابهجاييهاي سازماني و زمان تغييرات ساختاري يا تغيير محل يك واحد يا سازمان از مكاني به مكاني ديگر.
– استهلاك اسناد بر اثر مرور زمان و شرايط محيطي و جوي.
– احتمال از بين رفتن اسناد در حوادث غيرمترقبه از قبيل آتش سوزي، زلزله و ...
– اختصاص فضاي زيادي براي نگهداري لاشه فيزيكي مكاتبات و پروندهها.
– طولاني شدن فرآيند جستوجوي نامه در خيل عظيمي از بايگانيها (وقت و نيروي انساني.)
– طولاني شدن فرآيند پيگيري نامه از طريق مسؤولان سازمان، ارباب رجوع و ...
– هزينه زياد خريد كاغذ، انواع دستگاه تكثير و نگهداري آنها.
– هزينه نيروي انساني براي نگهداري و دسترسي به اسناد و مدارك موجود.
– امكان جعل و سوء استفاده از مكاتبات اداري و احتمال اندك كشف آنها (اين امر موجب تحميل هزينه زيادي به نظام اداري كشور شده است تا در موارد ضروري با انجام اقدامهاي تكميلي نسبت به اصالت نامه اطمينان حاصل شود.)
- عدم امكان برنامهريزي بر مبناي حجم و ميزان فعاليت و مكاتبات هر بخش به علت عدم وجود آمار قابل اتكا.
- عدم امكان گزارشگيري از فعاليتهاي زير مجموعه به صورت سيستمي و نيز عدم امكان كنترل صحت آمار و گزارشهاي واحدهاي مختلف در مورد انجام فعاليتها.
در مقابل مزايايي كه براي مكانيزه كردن مكاتبات اداري ذكر ميشود عبارتاند از:
- امكان انجام كارهاي اداري در خارج از محل كار و در هر زمان توسط مديران و حتي كارشناسان.
- كاهش فعاليتهاي موازي مانند تكثير بيمورد مكاتبات ثبت و نگهداري سوابق در چندين محل.
- نگهداري سوابق عمليات در حجم كمتر، ايمني بالا.
- مراجعه آسان به مكاتبات در هر زمان و بدون نياز به حضور مسؤول دبيرخانه يا بايگاني يا دفتر.
- قابليت توليد گزارشهاي مورد نياز به همراه نمودارهاي متعدد.
- محول كردن بخش زيادي از فعاليتهاي مسؤولان دفترها، منشيها، حروفچينها به سيستمهاي نرمافزاري.
- امكان پيگيري مكانيزه كارها در هر مكان و هر زمان و اطلاع از امور معوق و تأخير شده.
- اعمال كنترل بيشتر در نقل و انتقال مكاتبات و اطلاعات طبقهبندي شده.
- دقت در انجام عمليات و ثبت تمام امور.
- رديابي امور و پيگيري به موقع مراحل كار.
- سهولت و سرعت در گردش عمليات.